3 Ağustos 2014 Pazar

Ufaklık

Bu aralar bebeklere taktım bu da en sonuncusu.

4 yorum:

  1. Çok sevimli olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, çok sevimli olmuş :) eva bebek yapımı konusunda pek çok video izledim. artık ben de denemeye karar verdim. Malzeme temininde biraz sıkıntı yaşıyorum. Okul dönemi olmadığı için kırtasiyelerde her boyda strafor top bulmak pek mümkün değil. İnternetten de sipariş vermek istemedim ilk etapta. aynı boyda iki strafor top kullanarak ayakkabı formunu vermem mümkün mü acaba? Fotoğraftan bebek çalışması yapıcam. benim gibi bir acemiyi çok zorlayacak biliyorum ama yine de denemeye değer :) spor ayakkabı yapacağım için ayakkabının burun kavisi çok belirgin olmayacağından eşit boyda iki top kullanarak yapabilirim gibi geldi ama bilemiyorum. yardımınız için şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden başarılar size.aynı boydan toplarla da çok güzel ayakkabı oluyor.hatta strafor top olmadan da ayakkabı yapmak mümkün.hiç sorun etmeyin .ben o kundağa sarılı bebek için porselen hamuru kullandım mesela.evayı çeşitli malzemelerle kombinlemek mümkün.sevgiler...

      Sil

l,inl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...