17 Kasım 2014 Pazartesi

Yeni Tarz Bebek


Beni tanıyanlar benim bebeklerimi her yerde tanırlar.Herkes gibi benim de bir tarzım var.Ama oldukça sıkılgan bir insanım ben.devamlı yeni hobilere el atarım.bunu bozan tek hobi eva oldu.takı,çini,tel kırma,örgü,fimo derken evada kaldım.yine de değişik şeyler yapmadan duramıyorum.buradaki bebeğimin yüzünde değişik bir ifade kullandım.kazak eva ama parça parça tığ ile ördüm.saçlarda ışıltı var.(yakından görünüyor).köpekte bildiğiniz gibi Fimodan.bir süre daha hayvanları konuk edeceğiz bebeklerimize.beni sevenler izlemeye devam...

11 yorum:

  1. elinize sağlık çok tatlı görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. canım arkadaşım benim, harika bir çalışma olmuş yine, emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş gerçekten. Detaylara bakıp da hayran kalmamak imkansız. Eline sağlık. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  4. Hamracaım gerçekten tarz bir bebek olmuş değişik fikirler her zaman iyidir. Farklı şeyler denemek ,ortaya çıkan sonucu görmek mutlu ediyor insanı. Ellerine sağlık . Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım.benim gibi sıkılgan bir insan için özellikle...

      Sil

l,inl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...