4 Aralık 2012 Salı

Eva Kutu Yapıyoruz



Basit bir kutu aslında bu ama yine de nasıl yapıldığını anlatayım.Önce malzemeler:
her zamanki gibi eva istediğiniz bir renk
desenli bant(kırtasiyelerde bulunuyor renk renk desen desen mevcut 50 kuruş civarı :)çok ucuz yani)
yapıştırıcı
cetvel
kürdan
yapılışı:
ben dikdörtgen bir kutu yaptım .bunun için 12 ye 7cm cetveli eva üzerine koyup kürdanla üzerine işaretledim,işaretleme için çöp şiş hatta kullanmadığınız eski törpüleriniz de olur.sonra içeri kıvırmak için payları da 2cm olarak işaretledim ve kestim, kutu şeklinde yapıştırdım.
bundan sonra aynı boyutlardan 2-3mm daha kısa olacak şekilde alt kutuyu da yaptım. kenar payları yine 2cm ona dikkat edelim,iki kutuyu da yaptıktan sonra desenli bantla istediğimiz gibi süsleyelim,ben kedili bir bant seçtim.işte kutunuz hazır,bu ay bir SÜPRİZİM olacak sizlere,hoşçakalmanız dileğiyle...

2 yorum:

  1. Nerden aklınıza geldi böyle çok hoş bi kutu olmuş. Desenli bant fikride süper :)
    Keçeye yeni başladım ama sizi gördükten sonra evaya bi el atarım.
    takipteyim bende bloğuma beklerim :)

    http://turti19.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. muhakkak deneyin,hoşgeldiniz bloguma,bende uğrayacağım,desenli bantlar çok dekoratif mutlaka denemelisiniz,aklıma ne deli fikirler geliyoru,bazılarını yapıyorum,bazıları sonraya kalıyor,görüşmek üzere.

    YanıtlaSil

l,inl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...