25 Aralık 2013 Çarşamba

Eva Kitaplık ve Ayıcık

Bu sefer sadece eva çalışmadım,yanında da keçe iğneleme ayıcığımız var,gerçi onun da üstünde evadan bir şapka ve atkı var.
Önce eva kitaplığımızdan başlayalım.Aslında aksesuar olarak yaptım bu eva kitaplığı yanına masa ve eva bebekte yapılacak ama hepsi bir günde olmuyor,kitaplıkta bulunan kalemliğin içindeki kalemleri kürdanlardan yaptım.
Ayıcığa gelince keçe iğneleme diye bir hobi var bilenler bilir,bir kaç video izledim ,şık düğmeden malzemeleri aldım ve ilk olarak bu ayıcığı yaptım aslında o kadar da zor bir hobi değilmiş bana göre herşey yaratıcılığınıza kalmış,ben eva bebeklerimin eline bir kaç oyuncak hayvan yapmayı düşünüyorum şu aralar ondan sonrasını da zamana bırakalım,hepinize mutlu günler...

4 yorum:

  1. Cok guzel cok sirin olmus ellerinize saglik
    Mutlu gunler mutlu yillar :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim size de mutlu yıllar :)

      Sil
  2. Canım mutlu sağlıklı nice yıllara !!! Eskişehirden sevgiler ...

    YanıtlaSil
  3. Sana da canım çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil

l,inl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...