9 Şubat 2014 Pazar

Gorjuss



Gorjuss kızlarını biliyor musunuz?Ben bu kızları internette görüp çok beğeniyordum biraz araştırınca bunlara Gorjuss denildiğini öğrendim ve bir tane çalışayım dedim ama hiçte kolay değilmiş neyse şimdi orjinal resimler var sırada



Bugünlük bu kadar malum yarın okullar açılacak ve bende 3 tane var yarın okula gidecek ,tatili biten herkese kolaylıklar diliyorum.Bundan sonraki postumda evadan sadece bebek yapılmadığı için araştırıp bulduğum değişik eva metodlarını tanıtacağım sizlere,bebek çok zor diyenler evalarını o şekilde de değerlendirebilirler.


8 yorum:

  1. Ne tatlı ne orjinal şeyler var bloğunuzda, takipteyim. Benimde küçük bir kızım var :) bloğuma da beklerim
    Sevgiler
    www.pisimel.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler birazdan blogunuzdayım ;)

      Sil
  2. postunu okuyana kadar yarın okulların başladığını hatırlamamıştım :))) çok enteresan üniversiteli olmak bu olsa gerek :S gün kavram hepsi birbirine karışmış durumda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun ne de olsa 1800 lü yıllarda yaşamıyor musun ;) ne sömestri takıl hayatını yaşa öpüyorum.

      Sil
  3. Çok güzel olmuş. Bir sonraki postu sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araştırdıklarımı düzenliyorum sevgili Yasemin çok yakında...Bu arada böyle bekleyenlerin olması beni çok mutlu ediyor sağolun ;)

      Sil
  4. Canım yeni görüyorum bebeğini açıkçası bu sıralar pek online olamadım. Çok değişik bir kız olmuş bu çok tatlı bende beğendim bu kızları emeğine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun canım hastalık olmasında sağol.görüşürüz öpüyorum.

      Sil

l,inl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...